نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رفتار عجیب یوونتوس ! جلسه با دیبالا کنسل شد

رفتار عجیب یوونتوس ! جلسه با دیبالا کنسل شد

جانلوکا دی مارتزیو، کارشناس نقل و انتقالات اسکای اسپورت، پس از به تعویق افتادن جلسه بین دیبالا و باشگاه، به یوونتوس درباره آینده پائولو دیبالا در تورین هشدار داد.

 

بانوی پیر دیدار با عوامل دیبالا را که قرار بود فردا برگزار شود به تعویق انداخت. دی مارتزیو، کارشناس نقل و انتقالات مدعی است که دلیل تعویق یوونتوس هنوز به طور کامل مشخص نیست، اما توضیح احتمالی برای تصمیم باشگاه ارائه می دهد.

 

یک دلیل می تواند فشار روی یوونتوس و بازیکن قبل از دیدار باشد. هواداران انتظار دارند که مهاجم قرارداد جدیدی امضا کند، اما دو طرف تا رسیدن به توافق فاصله زیادی دارند، به خصوص پس از اینکه بانوی پیر تصمیم گرفت پیشنهاد خود را برای این مهاجم تغییر دهد.

 

دیبالا در پایان سال 2021 با بیانکونری موافقت کرده بود که قراردادی 10 میلیون یورویی در سال امضا کند اما این پیشنهاد دیگر روی میز نیست.

 

بانوی پیر همچنین در حال ارزیابی این است که باشگاه چقدر می تواند به دیبالا و سایر بازیکنان با قرارداد در حال انقضا پیشنهاد دهد: خوان کوادرادو، فدریکو برناردسکی، ماتیا دی شیلیو، کارلو پینسولیو و ماتیا پرین.

 

با این حال، دی مارتزیو هشدار داد که دیبالا اکنون می تواند تصمیم بگیرد در آینده نزدیک با باشگاه های دیگر بنشیند، زیرا مذاکرات با یوونتوس پیشرفت نمی کند. اولویت او ماندن در تورین است، اما رفتار باشگاه می تواند او را متقاعد کند که به پیشنهادات دیگر اروپا با اینتر، تاتنهام و بارسلونا که علاقه مند به جذب او هستند گوش دهد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: